Letecký benzínový motor s obsahem 32ccm s výkonem 3,8 koně při 8200o/min., volnoběžné otáčky 1600o/min., poměr komprese 7.6:1, váha motoru 970g, váha standard výfuku 66g, váha zapalování 100g.
Letecký benzínový motor s obsahem 58ccm s výkonem 6.0 koně při 8500o/min., volnoběžné otáčky 1300o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 1310g, váha standard výfuku 110g, váha zapalování 135g.
Letecký benzínový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 64ccm s výkonem 7,5 koně při 8500o/min., volnoběžné otáčky 1400o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 1620g, váha standard výfuku 65g x 2 ks., váha zapalování 180g.
Nový letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 180ccm s výkonem 18.2 koní při 7200 ot / min., volnoběžné otáčky 1000-1400o/min, poměr komprese 7.8:1 a váha motoru 3700g + zapalování 190g.
Vrtulníkový benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,76 koně při 14000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 835g, váha zapalování 92g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor s obsahem 22,12ccm s výkonem 2,7 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 761,6g, váha výfuku 132,6g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor s obsahem 32,98ccm s výkonem 3,85 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 984g, váha výfuku 160g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Nová verze leteckého čtyřtaktního benzínového motoru s obsahem 29,94ccm s vylepšeným elektronickým zapalováním, karburátorem a palivovým čerpadlem. Výkon 2,8 koně při 9000 ot./min., volnoběžné otáčky 1800 ot./min, hmotnost motoru 1010g (tlumič 113g), hmotnost zapalování 95g (napájení 2S LiPo/Life).