Celý popis
VŠE JE V DETAILECH. Model Bushido je vytvořen po vzoru malých japonských vozů kei z 80. let s pohonem 4x4 a vyznačuje se úžasným vzhledem na schopném podvozku.
Jednodílná polykarbonátová karoserie se dodává s předbarvenými průhlednými okny a obsahuje vysoce detailní obtiskový arch spolu s dalšími obtisky, abyste si mohli Bushido upravit podle svých představ. Díky vstřikovaným zrcátkům, mřížce, stěračům, šnorchlu, nárazníkům a zadní kleci pro větší realističnost měřítka bude tento vůz na trati určitě vypadat skvěle.
Po vybalení z krabice je Bushido Off-Road 4X4 připraveno vyrazit do terénu - vaše cesta začíná právě tady!
OFICIÁLNĚ LICENCOVANÉ PNEUMATIKY: Na trati se bude pohybovat sada oficiálně licencovaných pneumatik General GrabberTM X3 z vysoce výkonné měkké pryže. Pneumatiky General GrabberTM X3 jsou namontovány na sadě disků Element RC Ocho beadlock. Tím se už nemusíte bát, jestli se vaše RTR pneumatiky rozlepí.
Vlastnosti karoserie
- Jednodílná karoserie Bushido tepelně tvarovaná z vysoce pevného polykarbonátu.
- Čirá okna
- Tvarovaná mřížka
- Vyměnitelné paraboly světlometů
- Nastavitelné přední a zadní vstřikované nárazníky
- Vstřikovaný šnorchl, stěrače a zrcátka
- Realistický styl
- Vstřikovaná zadní klec postele
- Licencované pneumatiky General GrabberTM X3 o rozměrech 1,9 x 4,65 palce
- Rozvor 11,8" (300 mm)
VÝKONNÝ VŮZ POSTAVENÝ TAK, ABY VYDRŽEL. Když se vydáte na trail, chcete to dělat s jistotou a odpovědí je Enduro Trail Truck!Srdcem modelu Enduro je naše revoluční převodovka Stealth X. Ačkoli zvenku vypadá jako běžná třístupňová převodovka, uvnitř zdaleka běžná není. Převodovka Stealth X se vyznačuje možností nastavení převodový poměr zadního pohonu nezávisle na předním pohonu ve třech úrovních: sériová převodovka přeřazuje předek o 5,7 % (instaluje se do RTR), volitelná varianta 1 poskytuje převodový poměr předek-zadek jedna ku jedné (k dispozici samostatně) a volitelná varianta 2 přeřazuje předek o 11,83 % (součástí RTR).
O přenos výkonu na pneumatiky se starají třídílné teleskopické hnací hřídele s extrudovanou hliníkovou středovou částí, univerzální přední hnací nápravy a převody s kroužkem a pastorkem z tvrzené oceli. S hnacím ústrojím Enduro nebude dodávání užitečného výkonu problém.
Přemístili jsme spojovačky řízení z konvenčního umístění za nápravu (BTA). Tento prvek výrazně zlepšuje nájezdový úhel a světlou výšku přední části, takže se s ním mnohem lépe manipuluje v nerovném terénu.
Model Enduro Trail Truck je připraven na dobrodružství hned po vybalení z krabice a je vybaven výkonnou elektronikou Reedy Power. Mimořádně hladký a výkonný, 16 závitový 5-drážkový stejnosměrný motor a elektronickým regulátorem otáček Reedy Power SC480X s konektorem T-DYN dodávají tomuto odolnému zařízení dostatečný výkon. Ovládání této bestie na trati zajišťuje naše tříkanálová 2,4GHz vysílačka XP130 a servo Reedy Power s vysokým točivým momentem a kovovou převodovkou.
S tím vším zabaleným v jedné krabici víme, že je Enduro Trail Truck připraven na trail - jste připraveni?
Vlastnosti podvozku
ŘÍZENÍ BTA A HLINÍKOVÉ PÁKY ŘÍZENÍ: Řízení za nápravou poskytuje lepší nájezdové úhly, větší průchodnost a čistší vzhled. Přišroubované hliníkové desky řízení umožňují uživateli více nastavení, pevnosti a budoucí úpravy.
INTEGROVANÝ DRŽÁK SERVA NAVIJÁKU: Upevnění navijáku přímo na podvozek je nejpevnějším a nejspolehlivějším místem na každém trailovém zařízení. Umístění vedle serva řízení zajišťuje celkové vyvážení podvozku a rozložení hmotnosti.
HLINÍKOVÁ TĚLA TLUMIČŮ SE ZÁVITEM: Tyto hliníkové tlumiče se závitem a kapalinovou náplní jsou dodávány s plastovými límci a odvzdušňovacími uzávěry pro snadné ladění. Jsou ideální pro udržení stability podvozku i v tom nejnáročnějším terénu.
REEDY POWER CRAWLER MOTOR: Nový 5-drážkový 16 závitový stejnosměrný crawler motor Reedy Power poskytuje dostatečný točivý moment s plynulým průběhem výkonu. To umožňuje pomalou a přesnou akceleraci při zachování stálého výkonu v nerovném terénu a na překážkách.
ELEKTRONICKÝ REGULÁTOR OTÁČEK REEDY POWER: Voděodolný stejnosměrný regulátor SC480X je speciálně naprogramován pro crawling s proporcionálním posuvem vpřed/vzad, dvěma pomocnými výstupními vodiči, ochranou proti odpojení LiPo při nízkém napětí a konektorem T-DYN.
RÁDIO A SERVO:Tříkanálové rádio a přijímač XP130 s frekvencí 2,4 GHz spolu s voděodolným servem Reedy Power s kovovou převodovkou, které při napětí 6 V vyvíjí točivý moment 15 kg, představují dokonalé nastavení pro udržení Endura pod kontrolou v terénu.
Další funkce
- CMS (servo namontované na podvozku)
- Nastavitelná přední spojovačka
- Univerzální přední hnací nápravy
- Lisované ocelové rámové lišty
- Uzavřený box přijímače
- 12mm šestihrany kol
- Nastavitelné uchycení předního a zadního nárazníku
- Nastavitelná šířka skalních kluzáků
- Dva boxy na baterie
- Hliníkový držák motoru
- Nastavitelné sloupky karoserie
- Optimalizované kloubky pro plynulejší chod nápravy
- Nastavitelné polohy uchycení zadní věže tlumiče
- Teleskopické hnací hřídele vpředu a vzadu
- Extrudované hliníkové drážkování hnacího hřídele
- Jednodílná konstrukce zadní nápravy
- Drážkovaná přední náprava s nastavitelným rozchodem kol
- Obráběné ozubené kolo
- Kovové ozubené kola
- Obrobená ocelová horní hřídel
- Ocelová páka serva
- Odolné ocelové spojovačky o průměru 5 mm
- Kuličková ložiska součástí dodávky
Sada neobsahuje nabíječku, pohonnou LiPo sadu a baterky do vysílače